don’t need your sympathy



Bild 1: julafton.
Bild 2: nyårsafton.
Kort skoldag idag. Hade idrott och engelska, men gjorde inte särskilt mycket. Fanns ingen god mat idag, så jag struntade i lunchen och gick hem. Vet inte om jag berättat hur vår lunch är nuförtiden? Vi har slutat äta på Etage, en restaurang bredvid skolan. Nu får vi istället 5 varsinna matlådor levererade till skolan, 1 låda/dag. Vi har fyra microvågsugnar och värmer maten där. Varje vecka får vi en matsedel och vi får välja ut 5 olika maträtter som vi vill ha. Är ganska bra, men den här veckan har de gett oss slumpvisa maträtter och då var det djungelns lag som gällde. När jag kom fram till den stora boxen fanns det ingen god maträtt kvar. Det var i princip hela historien. Snart ska jag äta middag med familjen. Vi ska äta tacos. Blir nog gott. Senare på kvällen träffar jag antagligen Edit. Vet inte vad vi ska göra, men något blir det hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: ylva

åh arvika kommer bli fett!

du är fin

2009-01-10 @ 13:34:31
URL: http://psychogirl.webblogg.se/
Postat av: Pawo

du är snygg.



matgrejen lät ju bra, att man kan välja själv liksom. ganska smart system.

2009-01-12 @ 21:23:25
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg! ska du på arvika????

2009-01-21 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0