you know that I'll be here

Igår var det fredagen den trettonde. Dagen började med att jag höll på att bli påkörd av en bil och sedan också av en sån där liten snötraktor.

Igår åkte Ellinor, Edit och jag till Grycksbo. Vi hoppade av vid fel hållplats, så vi fick lov att springa en jättelång bit. Det var inga lysen på vägarna, så vi var rädda. Det kom en lastbil och vi hoppade in i en snödriva för vi var rädda. Vi sprang och tillslut kom vi fram. Elin kom ut och tog med oss in till Linas lägenhet, som var jättefin. Johanna och två andra tjejer var där också. Vi förfestade och vid åtta tog vi bussen in till stan. Mötte Eskil, Jonte, Adde, Erik och Rasmus på vägen till en annan förfest. På den förfesten hade jag inte jättekul, men gillade handukarna på golvet.

Vi var påväg till discot. Gick inte in på en gång utan stod med människor och pratade. Det gick kanske en timme och jag frös som fan. Blev insläppt och satte mig på golvet och darrade och värmde mig. Det kom en person och sa att jag blev utslängd. Sedan drog de lite i mig. Jag skulle få prata med någon och en massa. Blev sur och gick ut därifrån. Jag var på det där discot i cirka 3 minuter. Ovärt pengarna. Jag gick till busshållsplatsen och satte mig. Simon O kom och hjälpte mig. Kom på en buss tillslut och Sebastian mötte mig där. Gick hem till honom och fick sova där. Är så jävla glad över att jag har vänner som dem. Gick hem vid sju i morse och sov vidare.

Det hände tydligen en massa igårkväll. Har fått höra en del småsaker men är nyfiken gällande allt annat. Ska hem till Edit ikväll och se Wild Kids. Det blir nog mysigt. Är ju alla hjärtans dag, lol.

Kommentarer
Postat av: edit

jag älskar dig

2009-02-14 @ 18:03:50
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pauline



Varför slängde dom ut dig?

Cpmänniskor.

2009-02-18 @ 10:37:24
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0