vi måste börja leva

Hade en kort skoldag igår. Spelade curling och fick sen feedback på projektet. Ellinor och jag gick ner på stan och testade fula kläder. Jag gick hem och sov lite, men det gick inte så bra. Min bror och hans vänner härjade utanför mitt rum. De lekte wow, lol.

Lite innan sju mötte jag Sebbe. Vi gick ner till stan och mötte Edit och Simon O. Vi åt kebab på Maestro. Det var grymt gott. Jag hade roligt. Drog i en leksaksautomat på Ica. Fick en gul bil. Vi gick till Hemköp och köpte 11 dumlekolor med papper på. Aspen kom. Vi tog bussen upp till Regementet. Vi var snälla mot busschauffören. Vi kom till Ica Maxi. Vi gick därifrån. Edit och jag diskutterade. Eskil kom. Tog ett tag och sen kom vi hem till Sebbe. Vi såg på en film där. Sex drive eller något sånt. Jag somnade. Sebastians brors kompisar var för pratsamma. Dryga. Drog ner på stan med Aspen och Eskil sen. De skulle köpa korv. Aspen ändrade sig. Han köpte ingen korv. Han gick hem istället. Eskil och jag gick in på Maestro. Han köpte cola och kebab. Jag smakade. Såg lite människor där inne och såg en vid busshållsplatsen. Kul grej. Vi bestämde oss för att gå hem istället för att ta bussen. Fick fina sms av Ylva också föressten.

Idag hoppas jag att Ellinor kommer in till stan. Vi ska ju se Wild Kids tillsammans. Antagligen hos Ellen. Först ska vi till Edit. Det är endast hon som kan vägen till Ellen. Jag hittade dit i somras, men nu har jag noll koll. Alla hus i Slätta ser likadana ut och Slätta är stort. Nu ska jag ta en dusch. Det ska bli skönt som fan.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahah, när jag var liten brukade de som var yngre än mig leka harry potter eller buffy och vampyrerna. Nuförtiden är det alltså wow som gäller.

Falun verkar mysigt att bo i!



http://poeter.se/viewText.php?textId=846302

länken till den fåniga dikten :*

2009-02-22 @ 18:22:05
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0