they want some more

I fredags efter skolan åkte jag, Ellinor och Edit till Rättvik. Det var en trevlig, kort vistelse. Edit och jag köpte semlor. Det var jättegott, trots att de var ganska små, men det gjorde inget. Vi kom hem till Falun och då gick vi och handlade med Sebastian. När vi kom hem till mig igen så fick Edit och Sebbe skotta. Det gjorde de mycket bra. Medan de gjorde det fixade jag och Ellinor morötter. Vi lagade också makaroner och bacon, men det hjälpte även Sebbe oss med. Vi åt mat och det var gott. Aspen kom till mig och efter en stund kom även Ellen.

Vi begav oss ner till stan. Det var kallt, men efter ett tag kom vi in i en lägenhet. Det var stökigt där, men trevligt. Korvis satt i en soffa. Jag gick ut med Sebbe och Aspen, vi mötte Eskil och hans klasskamrater. Jag fick rida på Sebbes rygg många gånger och det var jättekul. Några eldade på några fotografier. Jag bar Sebastian på min rygg. Efter några timmar drog vi hem. Sebastian låg i en snöhög. Hände några saker sedan, men det nämner jag inte här.

Igår när alla dragit hem tog jag det lugnt. Edit kom tillbaka på kvällen och vi åt pizza, för första gången iår. Jag åt drygt en fjärdedel av min pizza. Var verkligen inte sugen. Vi gick hem till mig och Sean kom. Vi såg på Wild kids. Jag älskar det programmet. Det är synd att det är så kort. Ullis kom senare också. Jag var trött och ville sova. När de åkte somnade jag nästan bums.

Idag har jag sovit och inte gjort något särskilt. Gjorde klart min försenade religionsuppgift. Den blev dålig, men det får vara skit samma. Helgen har varit mycket rolig. Hoppas nästa helg också blir det. Det kommer den nog bli. Ikväll ska jag se Beck och sedan försöka sova. Ska upp tidigt imorgon. Kommer bli drygt, börjar klockan tio men ska fixa en sak. Tack för att jag har dig Edit.


Kommentarer
Postat av: edit

varsågod. älskar dig.

det var kallt i rättvik.

2009-02-08 @ 21:22:44
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0