the greatest love is always ruined

Projektet är äntligen klart. Vi redovisade idagoch det gick helt okej. Ska få feedback imorgon. Imorgon ska vi också spela Curling igen. Ska inte bli så kul, men vi får se. Var hos Edit igår med Ellinor. Vi bakade goda dumlegodisar. Mums. Var hos Edit idag med, fast med Ullisarna. Det var mysigt, men var inte där så länge. Jag är jävligt rastlös just nu. Vet inte vad jag ska göra, och vet inte heller vad som händer i helgen. Lär väl hitta på något roligt. Imorgon får jag sportlov också. Det ska bli jätteskönt. Ska nog åka till pappa en sväng. Jag borde iallafall göra det. Det var längesen jag var där. Aja. Eftersom jag inte har något att göra nu, kommer jag antagligen gå och lägga mig snart.

Kommentarer
Postat av: edit

fin bild.

2009-02-20 @ 11:01:43
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pauline



Curling är läskigt! Fast det kan bero på att jag är kass på skridskor. Hoppas det blir bra i alla fall.



Och fy vad skönt med lov.

2009-02-20 @ 18:35:27
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0