no you boys never care

Den här veckan har gått ganska fort. Var jättefebrig igår, så då stannade jag hemma. Var i skolan idag och vi spelade in några små filmsnuttar. Det var roligt. Vi var även på Clas Olle och lite annat nytt som öppnat i falun nu. Edit kramade en röd elefant. På eftermiddagen fikade jag med bland annat Edit, Sebbe och Simon. Min latte var grymt god.

Är ensam hemma imorgon kväll och då ska vi kalasa till det lite. Jag hoppas det blir roligt. Så länge inte något förstörs eller om någon spiller något så är det okej. Är lite rädd att mamma ska snoka runt i huset och komma med dryga frågor när hon kommit hem. Vill ju bara ha lite roligt och det är enklast när hon och Anders är borta. Ska en sväng till Rättvik också direkt efter skolan. var längesen jag var där, så det blir kul att ta en titt i den byn igen.

Hade en mycket bra sms-stund med Pauline idag. Du är så jävla bra att ha som vän.

Kommentarer
Postat av: Pauline



älskar dig.

ska bli grymt att ses till sommarn!

2009-02-07 @ 18:29:26
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0