my soul starts spinning again

Igår var jag och Edit hem till Ellinor. Det var trevligt att åka buss, men den stannade längre bort än vad den skulle så jag och Edit fick panik. Ellinor skrattade åt oss. Hemma hos Ellinor var det mysigt. Vi spelade Wii och jag var helt okej på det. Iallafall för att vara första gången jag spelar det.

Jag var jättetrött och trodde att klockan var elva när den var halv åtta. Vi såg på Sex and the city. Älskar den serien, men hatar att jag inte har 3an (och 5an). Vi såg också på Top Model och efter det gick vi upp. Vi kollade i skolkataloger och skrattade. Det var riktigt kul. Vid tio började vi smaska på vingummi. Grymt gott var det. Edit stoppade in två gula i näsan, för de var äckligast. Vi låg med benen längs väggen (se bild) och det var skönt. Efter att våra klockor slått 22:22 fem gånger somnade vi.

På morgonen fick vi upp tidigt och tog bussen in till stan. Dagen har varit ganska tråkigt. På morgonen hade jag spanska i 2 ½ timme. Höll på att dö, så jag smsade med människor. På projekttimmarna arbetade jag en del. Det var bra. Nu har vi cirka (cirkus) två dagar på oss att skriva klart hela uppsatsen. Vi kommer inte klara det.

Kommentarer
Postat av: Pauline



gula godisar är alltid godast!

wii är askul

2009-02-12 @ 12:05:33
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0