know these habits hurt

I lördags hade jag till en början en jättemysig kväll med Ellinor, Edit och Ellen. Vi såg på tv, sjöng och dansade. Det var kul och jag skrattade mycket. Plötsligt var iväg till Slätta på fest. Det var trevlit folk och rätt som det var, satt vi på bussen hem, men då var det sent. Skrattade och sov när vi kom hem. Vaknade tidigt och gick upp. Ellen och Edit drog hem och jag och Ellinor degade framför tv:n hela kvällen. Vi kollade i skolkataloger och skrattade. På kvällen åkte Ellinor hem, men Edit kom lite senare. Vi såg på Beck.

Idag började ett nytt projekt i skolan. Ska försöka köra stenhårt. Jag var nyss på bio med Edit och Ellinor. Vi såg I taket öyser stjärnorna. Den var bra. Nu ska jag snart natta Daniel och sen sova. Är grymt trött.

Får inte glömma flodhästarna. Kul grej var det.

Kommentarer
Postat av: edit

tack för att du påminde mig om flodhästarna hjärtat.



2009-02-02 @ 21:16:15
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pauline

kul att ni alla börjar på E!

2009-02-04 @ 10:38:28
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0