hope and glory

Igår eftermiddag mötte jag Ellinor på stan och vi tog bussen till Slätta. Vi gick till Edit. Johan och Ellen var där också. Vi såg på Wild Kids. Jag blir så irriterad på Angus och Ronja. Ronja är så grinig hela tiden. Efter det såg vi på Melodifestivalen. Måns var såklart favoriten. Simon O kom. Vi tvingade i Johan lite oboyblandning. Vi sjöng till gamla partylåtar, typ Bubbles och sånt. Vi gick till Statoil. Jag bar Johan och Simon på min rygg. Jag är ganska stark. Edit och Ellinor slängde sig i snön. Söta tjejer. Drog Johan på madrassen på vägen tillbaka. Tjänade ihop 5 kr. Lätt värt. När vi kom in kollade vi på youtube. Det finns en tjej där som dansar och hon är bara så jävla bäst.

Ellinor och jag tog bussen hem tjugo över tolv. En massa folk kom på bussen och Rasmus och Eskil var två av dem. De hade en massa vänner. Rasmus babblade på och vi följde med till Maestro (vet inte riktigt hur det stavas). Där satt Adde så pratade lite med han. Ellinor och jag skrattade åt två ord som upprepades ofta. Fick smaka lite pizza. Gick drifrån vid halv två. Vi tog bussen hem. Vi kollade upp Måns på youtube, men hans nya låt var inte upplagd. Vi somnade och i morse åkte Ellinor hem. Mycket kul kväll igår.

Nu finns Måns låt uppe på youtube. Den är inte lika bra som Cara mia, men den är ändå svängig. Jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

det va en rolig kväll tycker jag :D MÅÅÅÅÅNS :)

angus är sööt :D ronja är jobbig..

youtube va roligt , gammlalåtar och den sexiga tjejen ;)

2009-02-15 @ 12:25:08
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: maya

åh! jag trodde att jag var den ända som gillade måns! cara mia ruleeeeessss

2009-02-17 @ 23:43:50
URL: http://mawaa.blogg.se/
Postat av: Pauline



Haha, du verkar ha roliga vänner :)

2009-02-18 @ 10:39:41
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: en morsa

Du kanske ska tänka dig för innan du skriver saker om barnen i Wild kids, de är 10-12 år, tänk dig själv att leva i skogen ihop med männsikr du inte känner!!!!!! Tänk till!!!!

2009-03-11 @ 13:10:56
Postat av: Ronja

Förlåt mej att jag e så grinig ibland då!!!!!

2009-03-11 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0