bite me, I'm yours

I lördags var jag hos Ellen. Ellinor var aldrig med, det var synd. Edit, Ellen och jag grillade marshmallows. Det var verkligen grymt gott. Vi åt en massa annat också. Vi hejade på EMD, och jag blev tokglad när de gick till final. Wild Kids var mysigt. Efter allt roligt på tv slutat tog vi en promenad åt mitt håll, och jag drog hem. Somnade ganska tidigt den kvällen.

      
På söndagskvällen drog jag, Edit och Sebbe till Eskil. Vi hade problem med att hitta rätt hus så vi gick runt på folks tomtar som tre styckna idioter. Eskil kom och vi gick och mötte Rasmus, sen bar det av till Eskil igen. Vi pillade på hans kub och hade en trevlig stund. Tor kom med en coca cola och sen började vi se på en film. bob Dylan-filmen. Dock var det nog ingen av oss som verkligen såg på den, men iallafall. Vi pratade om ditten och datten och det var en kul kväll. Rasmus och Tor gick hem, och vi andra gick till Sebbe och åt lite Eldoradokräm med mjölk. Det var gott. Sen drog Edit och jag hem till mig och sov. Edit snarkade, den lilla gullesnuffsan.

Idag kom Ellinor in till stan vid elva. Edit och jag mötte henne. Vi tog en impulsresa till Borlänge, där vi gick runt på kupolen. på bussresan hem sov Ellinor och Edit. De var söta. Vi gick hem till mig och åt lite bullar, såg lite på tv. Edit somnade och snarkade igen. Ellinor åkte buss hem och Edit och jag gick till Sebbe för att se Sex and the city. Älskar programmet. Matte var hos Sebbe också. Vi fyra bakade en kladdkaka tillsammans. Vi åt den med glass. Det var gott. Sen gick jag hem. Var tänkt att jag skulle panta två flaskor, men Edit vägrade följa med, så jag bad mamma panta dem istället. Fick då 5 kronor istället för 2,50. Jag har tjäntat rejält med småpengar den här månaden.

Imorgon är det semmeldagen. Ska antagligen smarra på en semla som Edit bakat då. Är säkert gott. Får se om det blir fest på kvällen eller inte. Kan ju bli kul. Jag hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att läsa din blogg. du kommer ihåg alla detaljer av våra intresanta äventyr. och mina jävla snarkningar.

2009-02-23 @ 22:13:09
Postat av: Pauline

Gillar dina ord "gullesnuffsan", "smarra" haha.

Semledagen <3

2009-02-24 @ 06:50:48
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Ellinor

det va en trevlig dag även om jag inte va på topp!

gillar när edit snarkade och dräglet <3

2009-03-01 @ 18:23:20
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0