baby don't go

De har tagit bort Hope & Glory-klippet från youtube. Jag gillar det inte.

Vi är nästan klara med våran sopsorteringsuppsats nu. Den ska lämnas in imorgon. Den suger apa. Jag skäms över oss. Men vi har åtminstone haft roligt. Var hem till Edit idag vid typ sex. Vi skulle arbeta, men istället satt vi och klagade över våra liv och försökte hitta på bra lösningar till att få dem bättre. Eller något sånt. Det var några trevliga timmar med lite glass och brownies.

Ska fika med Sebbe, Edit och Ellinor imorgon efter skolan antagligen. Ska sen hem och baka lite med Ellinor och Edit tror jag och vi ska göra klar en power point grej. På torsdag blir det att träffa Ullisarna. Blir nog kul med allt. Jag har nu två spanskaläxor jag borde göra, men jag orkar inte. Dessutom har jag glospappret i skåpet så kan ändå inte göra klart den enkla läxan. Ska nog sova lite nu. Ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Pauline



Sopsortering <3

är jättesugen på chokladglass nu.

2009-02-18 @ 10:41:01
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Ellinor

inte jag heller :( jag gillar ju hope and glory!

brownies vad gott :D

2009-02-19 @ 17:29:39
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0