war is over if you want it

Jag kände mig ensam igår. Jag var ensam hemma hela dagen och kvällen. Jag kollade på Sex and the city-filmen och kände mig ännu mer ensam. Jag saknade Milko. Bestämde mig tillslut för att ta ett bad, och då var klockan drygt kvart över elva. Vid tolv låg jag skönt i badkaret. Sebastian ringde plötsligt och han, Matte och Simon Asp var tydligen utanför mitt hus. Jag slängde på mig en handduk, öppnade dörren och kikade ut. De började sjunga "Vi komma, vi komma, från papparkakeland". Riktigt fint var det. Jag fick en kram av Sebastian, sen gick de vidare hemåt och jag slank ner i badkaret igen. Min ensamhetskväll blev bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0