money can't buy me love

Jag sitter ensam i mitt rum och skriver på inlämningsuppgiften i Natur- och friluftsliv som ska lämnas in senast 23:15 idag. Det känns som att jag mest hittar på det jag skriver om. Jag har ingen grundläggande fakta. Jag hoppas att arbetet blir att duga ändå. Det är trots allt det sista jag gör i den här kursen (förutom en grej som ska ske i 3an).

Det ska bli så himla skönt med lov. Jag ska träffa Moa och även Sean förhoppningsvis. Ska bli så himla kul. Jag saknar dem båda. Det är jobbigt att sakna personer. Jag saknar ofta fler personer än vad jag har i min omgivning. Så ska det inte vara.

Kommentarer
Postat av: edit

nej!, var det 23.15? jag blir aldrig klar tills dess.

2009-12-14 @ 21:18:34
Postat av: Pauline

det är grymt att hitta på, det brukar jag också göra!

2009-12-15 @ 16:12:16
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0