lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag antar det. Många saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, då måste jag i såna fall missat det.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Inget.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inte vad jag kommer på nu.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Några händelser från festivalerna.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har varit gladare, tror jag. Träffat mer människor.
9. Största misstaget? Borde kanske bytt skola, fast nej. Jag trivs.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har väl fått några fylleskador. Haft halsfluss och dessutom haft feber stup i kvarten under hela höstterminen.
11. Bästa köpet? Siesta- och Emmabodabiljetten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Festivaler, alkohol och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Låt mig få följa dig ner - Parken, En hand i himlen - Jonathan Johansson, Rich Girls - The Virgins, Sex on fire - Kings of Leon, It's not over yet - Klaxons, Kids - MGMT, Call it off - Tegan and Sara, Twilight omens - Franz Ferdinand, Every you Every me - Placebo, Mitt allt - Florence Valentin, The girl and the robot - Röyksopp, Hope and glory - Måns Zelmerlöw, Baby goodbye - EMD.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare allmänt, men ledsnare i hemlighet kanske.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Utsatt mig för saker.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj.
19. Blev du kär i år? Nej, det kan jag inte påstå att jag blev.
20. Favoritprogram på TV? Wild Kids och Paradise Hotel.
21. Bästa boken du läste i år? Hungerspelen tror jag.
22. Största musikaliska upptäckten? Jag började lyssna mer på Tegan and Sara än vad jag gjort innan. Annars MGMT, Parken, Phoenix, The pains at being pure at heart, Patrick Wolf.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hultfredsbiljett och en adidasväska.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inte vad jag minns.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var full de första timmarna, sov, var bakfull. Jag var med Edit och Ellen. Vi träffade Sebbe, Johan och Ubbis en snabbis. Vi cyklade och sen lämnade vi en keps till Jonte.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre saknad och mindre besvikelse.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite hipp som happ.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och några ligg.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alex Kapranos var snygg ibland.
31. Vem saknade du? Pappa och syskonen och en del kompisar också såklart.
32. De bästa nya människorna du träffade? Åh, det är många. Allt från människor jag bara hade kontakt med i en dag till personer som jag nu ser som vänner. Vännerna är de bästa.

Kommentarer
Postat av: ylva

åhden listan h¨ller jag på att göra klart med, ska lägga upp den typ inatt!

2009-12-31 @ 01:10:16
URL: http://newpony.blogg.se/
Postat av: Ellinor

du har ju mig på mära Mikael elias Teoretiska gymnasium;)

2009-12-31 @ 12:03:42
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: edit

hur kan du komma ihåg allt så detaljerat, jag hade glömt allt de där från din födelsedag.

2009-12-31 @ 17:45:19
Postat av: emma

för det var min födelsedag!

nej, ärligt talat så kollade jag i bloggen vad jag gjorde.

2010-01-01 @ 16:32:35
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0