julhelgen

Julen har varit underbar. Först julafton hos mamma där vi såg på Kalle Anka, åt julmat, hade julklappsutdelning, såg på Karl-Bertils julafton och åt ris a la malta (stavning?). Innan jag gick och la mig kollade jag på Kan du vissla Johanna, eftersom vi inte hann se den under dagen.

På juldagen åkte vi hem till pappa och firade jul där. På kvällen spelade jag Wii med Magnus. Han fick det spelet i julklapp. Vi hann också med att spela lite Sims.

Igår åkte jag upp till Borlänge med Moa. Vi gick runt på Kupolen och kollade in mellandagsrean. Det var minsann inte mycket att hänga i julgranen, men jag hittade några smycken på Ur&Penn. Sen köpte jag även ett par trosor, men de var inte på rea.

Idag träffade jag Ellen nere på stan. Fick även träffa hennes pojkvän. Jag köpte mig ett par till trosor. De var inte på rea de heller. Jag köpte också en till ring. När alla affärer stängde drog jag hemåt och fixade ihop rischoklad. Om ett tag ska jag och Hanna försöka oss på marknadsnougat. Får se om vi lyckas eller inte.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

OMG OMG OMG har ellen KILLE :D ååå vad roligt :D

2009-12-27 @ 23:11:16
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0