we talked for hours

        
Igårkväll cyklade jag och Ellen till utkanten av Kolgårn. Vi hittade ett nytt favoritställe. Vi satte oss där med alla våra grejer. Två filtar hade vi, varma kläder, kaffe, smörgåsar och bullar. Ellen hade även flingor med sig. Sen satt vi där hela kvällen. Var riktigt mysig utsikt. Vi kunde se solnedgången. Sen var det tre änder som simmade runt vid oss. Det var fint. Det blev mörkt och det blev stjärnhimmel. Vi låg och kollade på den. Det var en sån himla skön kväll. Sen mot kvällens slut skulle jag ta mitt sista kaffe. Märker att det är något slemmigt på min termos. Vi får panik och skriker. Jag blir så rädd att jag blir att skratta och gråta samtidigt. Det var så äckligt. Hur som helst var det en snigel som satt på termosen. Och vi hittade även tre till. Jag ryser bara jag tänker på det. Vi såg ju inget. Hade bara våra mobiler att lysa med. Men tillslut hade vi packat ihop alla våra saker i panik och cyklade hemåt.

Idag kommer Sebastian (ÄNTLIGEN) hem. Vi ska till Gullnäs eller Kolgårn och kalasa lite. Eller är väl mer mys. Men ja, kalas kan det bli också. Blir nog kul i alla fall. Jag hoppas då på det. Sen ska Ellinor och Johanna sova här. Är lite misstänksam över hur båda ska få plats nu när vi renoverar, men det ska nog gå på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Pauline

mysigt! sånt kan man inte göra i surte haha.

2009-08-15 @ 17:34:40
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0