don't check me out

Träffade Carl idag. Vi tog oss en cykeltur ner till stan för att köpa en tandborste till mig. Anledning: den jag har hade jag på Emmaboda. Den kändes inte så fräsch. Dags för en ny helt enkelt. Hur som helst så fanns tandborsten jag sökte efter varken på Hemköp eller Ica. Vi cyklade därför upp till Ica Maxi, men där fanns den inte heller. Så jag köpte efter lite om och men en annan tandborste än den jag är van vid. Kanske dags att bryta lite vardagliga mönster.

På stan köpte jag mig föressten en bok. Den där Syskonkärlek av Katarina Von Bredow som så många pratat om. Tycker den verkar lite snuskig, men ska bli skönt att läsa något. Känner att det är det jag behöver just nu. Bara ta det lugnt och koppla av. Har inte blivit så mycket sånt i sommar än.

Idag har jag också hunnit med att unna mig en chai latte. Var jättegott verkligen. Dessutom har jag lyckats äta upp en hel pizza. Det var gott och det kändes verkligen värt. Har också kollat igenom lite bilder jag målat förut. Blev verkligen sugen på att teckna och sånt nu. Bara lite synd att jag inte har talang för sånt. Blir bara sur och slänger iväg papper efter papper. Men det är kul att jag var "bra" när jag var yngre i alla fall. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0