would like to say good morning

Dagens plan: Träffa Ullis och Edit. Dock är det Ullis som ska höra av sig, eftersom det aldrig går att nå henne. Men on har inte hört av sig än. Edit har försökt ringa, men ingen svarade. Hoppas verkligen Ullis kommer ihåg att vi ska ses. Var ju så himla längesen. Jag menar, jag saknar henne. Jag vill verkligen ses.

Igår träffade jag Carl i Borlänge. Fick (äntligen) komma hem till honom. Vi var ute och gungade. Var på Kupolen där jag köpte örhängen. Sen åt vi käk på Mc Donalds. Vi tog bussen till Falun och mötte Edit. Vi gick till Kolgårn och satte oss där och pratade i ett par timmar. Jag drog hem. kvällsfikade med Hanna och mamma. Sen gick Hanna och jag ner och pratade i några timmar. Efter det somnade jag. Gick upp sen idag också. Men nu sitter jag här och bara väntar på att Ullis ska höra av sig. Hon måste göra det, åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0