the hardest part

Vid åttatiden igår mötte jag Ellen vid Kolgårn. Vi satte oss vid vårat Snigelställe. Satt där till klockan elva och pratatade om en del viktiga saker men sen också en massa strunt. Helmysig kväll alltså. Jobbigt att hösten tränger sig på. Då kommer inte möjligheten att vistas utomhus vara lika lockande. Stjärnhimlen den här kvällen var väldigt fin.

Efter skolan idag följde Ullisarna med mig hem. Vi fikade. Ulrika drog hem rätt tidigt. Ullis och jag satt och pratade hela kvällen. Så jävla fin tjejen är. Kvällar som de här uppskattar jag. De behövs ju. Bara prata ut om allt och ingenting typ.

När Ullis dragit hem tog jag en kvällspromenad. Såg två långa sniglar på vägen. Riktigt snuskigt, men är lite fascinerad av dem också. Eller tycker väl egentligen mest att de är läskiga. Fast grejen med sniglar är ju att de inte kan jaga mig på något vis. Det känns rätt lugnande.

Kommentarer
Postat av: ullis

Emma jag älskar din blogg! dig med för den delen. :D du är bra rolig du. men jag vet hur det där är, man är äcklad och facinerad av dom på samma gång. :)

2009-08-26 @ 23:04:56
URL: http://ulriiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0