stay alive

Kom hem från Emmaboda igår. Var en riktigt jobbig resa. Först festivalbussen i någraq timmar, sedan fick jag sitta väntandes i Mjölby i över 2 timmar. Därifrån ta en buss och sedan hoppa på det sista tåget som tog fyra timmar. Och när jag väl var i Falun var jag tvungen att gå hem, det tog cirka 25 minuter med all min packning. Gjorde jätteont att gå, men jesus kristus vad skönt det var att komma hem.

Bland det första jag ser när jag kommer in i huset är dock en lapp. En lapp där det står att Jens (min kanin) har rymt, eller något liknande. Inte kul. Jag hoppas han har det bra i alla fall. Han är nog troligtvis död, men jag vill inte tänka på det. Han var fin. Gått under en del olika namn också. Kommer sakna att se honom varje dag. Men ah, orkar som sagt inte tänka på det.

Hur som helst så har det annars varit jätteskönt att vara hemma ensam. Mamma och de andra kommer inte förrän fredag. Jätteskönt verkligen. Och idag har jag inte gjort annat än att tagit det lugnt. Jätteskönt det också. Ska troligtvis träffa Carl imorgon. Blir nog kul. Var längesen, och jag känner att jag behöver träffa lite folk. Vill inte sitta ensam i en hel vecka direkt. Men, en sak jag ska göra är att få klart min sms-bok. Det har gått lite segt med den ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0