skimret


Det blev regn igårkväll, så vi höll hus hos Edit istället. Ellinor och jag cyklade dit. Det gick inte alls bra. Mina cykelhjul behöver definitivt mer luft. I varje sväng så slirade vi. Och jag hade turen att få en stor fluga i ögat när det väl var en raksträcka. Fy fan säger jag då. Är nog den jobbigaste cykelturen jag har haft hem till Edit.

Hur som helst lugnande vi ner oss när vi kommit fram. Vi firade Carl. Han blev glad för sina presenter, tror jag. Vi spelade Jag har aldrig. Var riktigt roligt. Och hela kvällen var hus mysig som helst. På vägen hem regnade det dock väldigt mycket. Ganska jobbigt, men det gick. Ellinor sov hos mig. Nu har hon åkt hem. Jag ska fortsätta slappa.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch, hatar att få flugor i ögat. Min kompis fick en geting i ansiktet när han åkte moppe en gång, inte så kul!

2009-08-17 @ 18:20:48
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

AJ!

2009-08-17 @ 18:33:14
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0