nothing can help me remember


Jag har klippt av mitt Arvikaband. Det kändes lite i hjärtat. Men det var ju inte särskilt snyggt.

Bild på mig, mitt hår. (Till Pauline hehehehe. Ser så hjimla fräsch ut. Men nej. jag var trött.). Tagen efter min kvällspromenad som jag tog igår. Var riktigt skönt att promenera. Det var mörkt. Tog två rundor runt kyrkogården. Skogskapellet eller vad det nu heter.

Första skoldagen var ju igår. Behövde bara vara där i 45 minuter. Var inte alls roligt. Efter det gick jag och Ellen till Wayne's och fikade. Tog en kaffelatte med smak: vit choklad. Sen också en mozarellasmörgås. Var sjukt gott verkligen. Vi satt utomhus på balkongen, i några timmar sådär. Det dånade mycket, för de höll på att arbeta nedanför, men det störde jag mig inte på särskilt mycket. Lite jobbigt ibland bara.

Skolan idag var helt okej. Ettorna fick gå till olika stationer. Där jag och Edit höll till fick de köra någon lek med en boll, samtidigt som vi sprutade vatten på dem. Det var skoj. Sen åt vi på den där krogen. Gott faktiskt.

Nu ska jag packa. Så fort mamma kommer hem åker vi till Stockholm. Stannar där över hela helgen. Ska se Coldplay imorgon. Kommer bli riktigt fint.

Kommentarer
Postat av: Pauline

SUPERFINT! Passar dig jättebra, verkligen.

Skönt att inte vara etta haha. Ha så kul i stockholm!

2009-08-22 @ 15:22:33
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

tack gullet.

2009-08-23 @ 20:04:31
URL: http://musicmarch.blogg.se/
Postat av: ellinor

du är söt :)

2009-08-24 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0