looks can be deceiving

Drog ner på stan igår. Träffade Ullis, Edit och Ellen. Vi gick runt på stan ett tag. Köpte present till Carl bland annat. Ellen och jag stanna på stan ett bra tag. Var upp till Västra en sväng ochsatt där. Sen cyklade vi hem till henne lite panikartat. Slängde i oss en varsin smörgås och cyklade sedan tillbaka in till stan. Därifrån tog vi en buss till Borlänge. Vi var där i kanske en halvtimme, och sen åkte vi tillbaka till Falun. Vi tog cyklarna till Kolgårn och satte oss på bryggan. Så himla mysig utsikt där. Och så lugnt och stilla på något sätt. Men några ungar kom och ville bada så då cyklade vi till Britsarvsskolan istället. Men vi tröttnade snabbt på att vara där, så vi cyklade till Gullnäs istället där vi stannade resten av kvällen. Det var lite kallt, men ändå väldigt skönt att bara ligga i gräset. Inte behöva göra något mer. Bara känna av tystnaden. Inte behöva prata. Mycket fin kväll måste jag säga. Lite tråkigt att det regnade när vi väl begav oss hemåt.

Idag ska vi göra ungefär samma grej, bara att vi ska vara mer förberedda. Jag har tänkt ta med kaffe, varma kläder och smörgåsar. Kanske bullar ifall det finns hemma. Det lär nog bli en fin kväll den här kvällen också. Jag hoppas i alla fall på det.

Här är föressten en låt som jag kom att tänka på härom natten. Jag tyckte den var skitbra när den kom ut. Det är fint att lyssna på musik som man lyssnade på som yngre. Och påtal om det så finns det gamla Backstreet Boys singlar på Myrorna. Så fint. Skulle vilja ha dom, men det känns onödigt att lägga pengarna på det när jag är fattig.

Kommentarer
Postat av: EEEllllinooooooorrrrrrrrrrr

låter trevligt :)

jag kommer troligtvis på lördag, jag saknar er ju så mycket att jag inte kan låta bli :D

pusss

2009-08-14 @ 19:05:58
Postat av: emma

ja du måste komma!

2009-08-14 @ 19:06:49
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0