happy up here

Idag har varit en så otroligt bra dag. Gick upp vid halv elva och gick sen ner på stan med mamma. Gick tillbaka hem och cyklade sen ner på stan och träffade Ullis. Fina lilla Ullis. Vi mötte på Johanna och sen även Edit och Adde. Sen satte vi två oss på Wayne's och fikade. Pratade om allt och inget. Edit kom efter några timmar, och sen även Ellen nån timme efter det. Edit stack hem. Ullis, Ellen och jag satt kvar där tills nio, då det var stängningsdags. Vi alla cyklade hem åt varsinna håll sen. Men var så himla skönt att bara sitta där hela dagen och bara prata. Verkligen.

Imorgon åker jag till Ludvika och träffar Anna en andra gång för i sommar. Hon åker ju till Schweiz snart, så det är sista gången jag träffar henne innan jul. För då måste vi ses igen.

Igår ritade jag en del föressten. Det var avkopplande. Ska fortsätta nu. Blir kanske lite kladdigt och så, men det är skit samma.

Kommentarer
Postat av: Pauline

låter som en fin dag!

2009-08-12 @ 14:39:36
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0