framtiden den är vår

Somnade sent igår. Låg i min säng och såg på film. Kollade först lite på Scrubs, men skivan började hacka i mitten av avsnitt två. Kollade på Twilight istället, och Friends with money. Lagomt underhållande. Somnade vid halv fem någon gång. Därför var det ganska jobbigt att gå upp idag, men kom upp vid halv ett i alla fall. Mötte sedan Ellen på stan vid kvart över två. Kom nyss hem. Ellen köpte fina kläder. Lånade några böcker på biblioteket. Sen fikade vi på Åhléns café. Vi ska antagligen ses igen ikväll och se film hos mig. För imorgon börjar Ellen skolan, som de flesta andra. Jag börjar själv på torsdag. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är trevligt att titta film. Så galet att folk börjar så tidigt! Vi börjar 26 augusti.

2009-08-18 @ 14:06:01
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

vore ju faktiskt skönare med ett lite längre lov. jag har inte hunnit vila ut mig.

2009-08-18 @ 16:52:06
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0