först fräna grejen, sen bryr vi oss

Träffade Edit igår. Vi möttes på stan och gick runt där i någon timme. Mötte även på Rasmus en snabbis. Jag köpte en tröja på Gina. En likadan randig som jag har, fast med andra färgkombinationer.

Edit och jag drog hem till mig sen. Åt lite glass och sen cyklade vi till Ica maxi och McDonalds. Jag köpte mig en Ben & Jerrys som jag sedan åt upp dels igårnatt och i morse.

Ulrika kom efter några timmar och vi såg på Smala Sussie (bästa filmen) och en annan romantisk komedi. Det var skoj. Edit drog hem vid tio. Jag och Ulrika spelade memory (jag vann) och så satt vi och pratade tills tolv då hennes skjuts kom och hämtade upp henne.

Jag läste klart Syskonkärlek igår. Det var en bra bok. Är sugen på att köpa en till bok, så jag har något att göra om dagarna. Funderar starkt på att cykla iväg till Ica redan nu. Tror det finns böcker där. Har inte gjort annat idag än att slappat. Låg ute i solen i en timme och sen har jag befunnit mig framför tv:n. Datorn har jag inte hunnit med så mycket. Gick trots allt upp ganska sent idag. Tror att jag bestämt ska ta mig till Ica Maxi nu. Jag behöver läsning. Och mjölk. Mjölken är nämligen slut och har varit sen jag kom hem från Emmaboda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0