do what you want me to

Tog en kvällspromenad för någon timme sen. Ensam. Det var skönt. Mycket skönt. Så trivsamt att gå på grusvägen. Ska absolut ta fler kvällspromenader för mig själv. Det ger mig tid att tänka och vara ifred. Så himla skönt. Ja, mer sånt blir det. Hur som helst. Tog två koppar kaffe när jag kom in. Gott. Nu sitter jag här. Vid datorn. Ska snart börja läsa pocketboken jag köpte tidigare idag. Även denna skriven av Katarina Von Bredow. Får se hur bra den är, men det känns som helt okej sommarläsning. Jag hoppas på bra väder imorgon så jag kan ligga ute och läsa. Imorgon kommer också familjen hem. Lite jobbigt blir det allt, men skönt att slippa laga mat, vattna växthuset och göra alla andra hushållssysslor. Plus att jag slipper känna mig så ensam och rädd. (Drömde en jätteläskig mardröm igårnatt).

Kommentarer
Postat av: malin

kvällspromenader är skönt. och sommarläsning!

2009-08-07 @ 11:57:07
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vilken bok? Har läst alla Katarina von Bredow (tror jag i alla fall) böcker och de är skitbra. Speciellt syskonkärlek. Kvällspromenader är mys!

2009-08-07 @ 13:26:39
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

den jag läser nu heter något med rodna. Expert på att rodna. inte lika fastnande som syskonkärlek, men bra. verkligen bra.

2009-08-07 @ 17:36:37
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0