-

Tog listan av Moa. Känner mig uttråkad, men vill inte ta mig an boken riktigt än. Det får bli innan jag ska sova. Och sova ska jag göra så fort jag publicerat detta inlägg. Känns som det är lite patetik över det hela.

Dagens låt: Mitt allt - Florence Valentin.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens roliga händelse: Att träffa Carl. Kalas hela tiden ju.
Dagens planer: Nattens planer är att sova.
Dagens vill ha: Pengar som alltid.
Dagens saknad: MÅNGA. För många.
Dagens drog: Kolla igenom gammalt krafs.
Dagens tråkigaste: Ensamheten.
Dagens finaste: Att träffa Carl.
Dagens måste: Tröstäta.
Dagens dricka: Chai Latte.
Dagens köp: Syskonkärlek och tandborste.
Dagens mat: Pizza med kebabsås och pizzasallad. Mums.
Dagens kärlek: Mammas fina sms.
Dagens mående: Bra. Lite ensamt från och till dock. Gillar inte ensamhet.

Kanske borde ändra till "Nattens blablabla", men känner inte för det. Antagligen pågrund av denna jävla nattetid. Vi kan utgå från att det är dag. Eller vi och vi. Jag kan utgå från det.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, du är för söt!

2009-08-05 @ 00:27:24
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0