uppsnärjd i det blå

Var lugn i skolan idag. Brukar annars vara vild och härja runt så mycket som det bara går. Men idag var det en annan femma. Tog det lugnt och arbetade faktiskt. Dansade även med Naturarna. Efter skolan stack jag och Edit till F&S och körde ett medel-pass.

Imorgon bär det av till Göteborg. Har inte börjat packa än. Ska göra det snart. Måste också plugga historia och svenska. Har redovisning om fult språk och jag vet inte ens vad jag ska säga. Lär åka iväg och handla mat till resan. Kanske är något annat jag ska ha med mig. Jag brukar vara glömsk. Viktigaste är biljetterna, pengar, kameran och lite annat. Nu kom mor hem. Dags att dra iväg då.
Kommer inte blogga på hela helgen tror jag. Gör det när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: ylva

snyggve snart är du här <3

2008-09-24 @ 22:44:37
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0