this charming man

Har tränat på Friskis och Svettis. Det är kul och nu känns det bra att jag var och gjorde det. Då gör det inget att jag fikade efter skolan liksom.

Det var en spindel i badrummet alldeles nyss som mamma fick döda. Den satt i taket. Jag är livrädd förspindlar. Om jag ska döda en brukar jag först spraya ner den med hårspray så att den stelner. Sedan glor jag på den jättelänge, för jag är så jävla rädd. Till slut tar jag mod till mig och dödar den med papper eller något. Så ett tips, använd hårspray tills de stelnar.

Och jag kan inte langa några bilder. Bara gamla eller någon annans. Jag har ingen kamera. Är en aning orolig över hur jag ska göra i Göteborg och så, men jag får kanske låna pappas. Jag hoppas det. Eller Anders. Spelar ingen roll vilket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0