take it or leave it

Var grinig som fan igår. Speciellt i skolan. Vet inte varför, men så var det.

Vaknade 5 i morse av att jag inte kunde andas. Hade slem i halsen och näsan. Somnade sen igen och vaknade vid ått, halv nio någon gång. Gick upp och drog till skolan. Var inte alls grinig idag tycker jag. Förutom att Edit slog till mig flera gånger. Inte med flit, men ont gjorde det ibland. Vi hade pausgympa på Datakunskapen. Günzel och jag tävlade mot varandra i Hela havet stormar. Jag vann den sista omgången, jag var bättre än han. Vi hade lite problem med den där ryggrejen vi körde, men vi klarade av det tillslut.  

Har fått det konstaterat att mina armar är stora. "Jag har aldrig sett så stora armar, åhå, wow". Hur fan får jag smala armar? Kan inte träna den här veckan, för jag är sjuk. Har jättemycket problem med att äta mindre, för är hungrig ofta. Får lägga av med det. Fett suger så jävla mycket. Hatar det.

Nu ska jag plugga spanska och historia.

Kommentarer
Postat av: Pawo

ofta du har stora armar? i så fall hade jag tänkt på det. jag har motsatt problem, mina ser ut som benrangel, hur fan går man upp i vikt i armarna?



och du är bäst som du är, skit i dom

2008-09-30 @ 16:28:35
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har sagt att du har tjocka armar? :O, ofta kofta.



jag var dålig på hela havet stormar. vann bara en gång. fuskade. vi var bra på rygg grejen. :)



du är bäst. och förlåt för alla slag.

2008-09-30 @ 19:42:41
Postat av: ylva

den som sagt så om dina armar borde hängas

2008-09-30 @ 22:20:16
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: iara

jag älskar dina armar emmiskin

2008-10-01 @ 15:10:37
URL: http://geldof.blogg.se/
Postat av: johanna bruuunk

om dina armar är stora är ju mina armar stora för de ser likadana ut och mina armar är inte stora så då är ju dina inte heller stora!!! END of discussion, ät och vad glad för inget blir bättre att banta! :)

2008-10-02 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0