shape of my heart

Var i skolan idag, som jag nu är varje vardag. På Samhällskunskapen delades vi in i grupper. Min grupp var jag, Anderas, Kristina och Emma. Vi satt och småtjafsade hela lektionen. Vilken jävla dryg grupp det där blev alltså.

Hade spanska som sista lektion. Var faktiskt helt okej. Vår lärare säger "muy bien" eller abra "bien" till allting. Hellre det än att han bara rättar och är sur.

Vi har också fått spel till skolan. Ett Uno-kortspel. Har spelat 3 gånger idag. Grymt kul! Jag vann 2 gånger tror jag. Oviktigt, men ändå viktigt.

Var ner på stan en sväng med Edit och köpte en sjal och en väska. Känns som om jag slösat bort pengarna och inte alls kommer använda sakerna. Hoppas jag har fel.


Kommentarer
Postat av: Pawo

min förra lärare brukade också säga muy bien och bien hela tiden. min nya lärare suger. langa bild på sjal och väska oki (uno äger!)

2008-09-06 @ 11:36:32
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0