party with my pain

Günzel fyllde 16 år i fredags. Han fick en vacker tröja utan mig och Edit. Texten på tröjan lyder "Jag <3 Emma och Edit", ifall det skulle undgå någon. Vi kan säga som så att han älskar oss. Det är numera hans favorittröja.

Låten Anna med Hello Saferide tycker jag precis som alla andra är jättebra. Kan inte ladda ner den någonstans. Blir lite småirriterad över det. Orkar inte lyssna på den via internet.

Johnossi ska ha turné i Sverige nu i höst. Borde se dem, för jag vill det. De spelar inte i Falun, men om det inte är åldersgräns i Gävle kanske det duger om det är rimligt. Det borde vara rimligt.

Åkte till pappa i lördags. Sov i princip hela dagen. Lekte med Magnus. Idag har jag slappat, precis som igår.

Såg på det nya programmet "Hål i väggen". Det var inte det bästa jag sett, men kan erkänna att jag faktiskt skrattade. Kommer antagligen se det igen, eftersom jag inte har kanal 5 eller 3an.

Bild från i fredags. Jag har på mig solglasögon. Det är ytterst ovanligt. Bredvid mig har jag Cissi som är Sebbes klasskamrat. Det var henne vi var hos i fredags.

Kommentarer
Postat av: Pawo

snygg tröja och snygg emma i solglasögon

2008-09-17 @ 10:37:48
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0