lovers in japan

Hade endast två lektioner idag. Idrotten var rolig. Vi körde någon multilek och då fick Edit och jag spela fotboll mot varandra. Bara vi två. Kan inte påstå att vi spelade. Vi mer drog och slet i varandra. Det var roligt iallafall.

Efter skolan åkte jag och Edit hem till Johanna. Hon fyller år imorgon så vi firade henne. Fick kladdkaka. Det var gott.

Ska inte göra något alls ikväll. Bara se till att bli frisk. Känns jättetråkigt, speciellt eftersom jag inte har någonting att göra. Det händer kanske att jag målar naglarna. Har inte gjort det på jättelänge och jag saknar det lite faktiskt. Känns som det är dags nu igen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

alltså, vad har du för msn emma? kom på att jag inte har den!

2008-09-19 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0