lost

Stack ner på Granny goes street igår med Edit och Sebbe. Billie the vision var bra. De spelade på en ätteliten scen. Såg DLK. Satt på Sebbes axlar en stund men sedan skrek jättemånga vakter åt mig, och de stod med tända ficklampor riktade mot mig. Jag varken hörde eller såg vad de sa, men jag antog att de menade att jag skulle hoppa ner från axlarna så jag gjorde det.

Idag har jag plugat en del spanska. Annars bara slappat i mitt rum och lyssnat på musik. Har också hunnit med att bråka med min lillebror. Jesus Kristus vad jag hatar honom ibland.

Kommentarer
Postat av: Pawo

du är så bra.

ibland vill jag också ha en lillebror att bråka med

2008-09-07 @ 19:56:38
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0