last bitter song

Vaknade och kände mig febrig, men steg upp ändå. Har tagit alvedon och det har faktiskt hjälp. Har hunnit med att städa rummet. Nu är det minsann rent och fint igen. Får se hur länge det håller i sig.

Har gett mig på spanskaläxan som ska inlämnas imorgon. Det går inte fullt lika bra som städningen. Skriver om min lillebror, för orkade inte leta på någon känd person som jag ändå inte vet någonting om.

Får se om jag hittar på något ikväll. vore annars bra om jag stannade hemma, tog det lugnt, så jag inte blir sjuk. Det är ju Göteborg snart för fan.



Tränade nyss på F&S med Edit och Ellen. Såg Anton och Gustav. De skrattade åt oss. Vi gjorde några rörelser där vi skulle smiska oss själva på rumpan. var kul att se dem iallafall, men de sa själva att det antagligen var roligare för dem att se oss. Träffade på Ida också.

Innan träningspasset gick jag och Edit med Johanna på stan. Såg många kläder jag gärna skulle vilja ha. Har dock inga pengar. Ska äta nu och sedan fixa klart spanskaläxan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spank spank my little sexkitten

2008-09-17 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0