känn ingen sorg för mig göteborg

I helgen var jag i Göteborg. Åkte dit i torsdags eftermiddag. Kom fram ganska sent för resan var lång. Moa och Sanna mötte mig och vi 3 åkte hem till deras lägenhet i Kortedala. Den var jättefin.

På fredagen vaknade jag i panik. Såg en klocka som visade att den var fem, och trodde att den var fem på eftermiddagen. Rusade iväg till min mobil. Där såg jag att klockan endast var halv tolv. Moa och jag steg upp och sedan åkte vi in till stan. Vi fikade med Sanna och sen köpte jag lite kläder, typ t-shirt och annat. Klockan blev lite mer. Moa och jag åt mat sedan åkte vi till Liseberg. Där mötte vi Pauline och Ylva. De var redan igång med kalaset. Lite problem med att gå in, vakterna var hårda. Vi drack upp innan och gick sedan in och lämnade våra väskor i en box. Tog kvitto på tyska. Vettefan varför. Såg Håkan Hellström, och det var vackert och bra. Första gången jag fick höra Magiskt, men tragisk och Rock'n'roll blåa ögon live. Det var fint. Grymt kul iallafall. Festar gärna till det lite igen med er. Träffade också Malin och Magda. Magda av en ren slump.


Moa, Ylva och Pauline - från i fredags utanför Liseberg

På lördagen var Moa, Sanna och jag in till stan. Gick runt lite. Träffade Malin. Vi fyra gick och fikade. Var gott och pajbiten jag köpte var lagomt stor. Malin gick iväg sen, men det var kul att träffa henne. Det blir inte av så ofta.
Vi andra åkte hem. Såg på alla Livet enligt Rosa avsnitt. Var kul och vi åt god mat. Vet ej hur det stavas men typ natchos.

På söndagen åkte Moa och jag in till centralen. Ylvpullan kom dit och vi fikade. Tog chailatte. Var otroligt gott. Ska lätt dricka igen. Min buss kom och vi sa farväl. Gillar inte att ta avsked, men det gick bra. Saknar alla redan. Min bussresa tog 8 timmar. Det var inte kul, men jag sov en del iallafall.


Moa och Sanna - bild från i fredags på fiket


Moa och Ylva - bild från i söndags på centralen

Kommentarer
Postat av: ylva

ylvapullan saknar dig. det var jättesakhfashr jävla bra att ses. karlstad snart?

2008-09-29 @ 23:10:48
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: Pawo

det var fetttt kul att träffa dig. saknar dig redan :<

2008-09-30 @ 16:26:57
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0