hon är flickan

Allt jag kan säga om "Simons misstag" var att vi hade planerat att göra en grej. Han avslöjade den grejen, som faktiskt är en aning elak, för dem som vi skulle vara elaka mot utan att han tänkte på det. Låter väldigt mesigt, jag vet, men det blev pinsamt och jag väntade på att bli utfrågad. Gick inte att skratta bort det. Låtsades som att vi bara skojade, att det var ett skämt. Men Sebbe sa ju såklart "Simon, jag sa ju att du inte fick säga det där". Nu går det inte, för nu vet de.

Aja, nog om det. Skoldagen har varit rolig. Den har gått ganska fort och jag har faktiskt haft kul. Har dock lyckats komma försent, cirka 5 minuter, men de skriver liksom upp allt. Känns ganska ovärt att inte komma i tid. De verkar stränga på sådant. Det påverkar säkert betyget. LOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0