digital love

Ska städa ur hela mitt rum. Känns en aning panikartat. Hoppas på att kunna koppla in datorn senare så jag har något att göra ifall att jag sitter ensam hemma och blir emo. Nu kommer det förhoppningsvis inte hända, men man vet aldrig. Jag kanske blir Emo-Emma en dag. Det vet man inte förrän det väl har hänt.

Ska snart iväg till stan med mamma och ragga frisörer. Bryr mig inte om vem eller var jag klipper mig, bara jag får det gjort. (Efter klippningen kommer ni få höra klagomål från mig. Hatar att få nya frisyrer.)

Vet inte om något händer ikväll, men det jag vet var att jag inte kunde sova inatt. Utanför Daniels rum sitter en stor jävla fläkt och den dånade hela natten, så kunde inte sova. När jag väl somnat vaknar jag någon timme senare av att min mamma gått upp och då hör man henne toka runt i köket. Blev sur och gick ner och la mig i min säng, men var svårt att sova där för det var så förfärligt ljust. (Rullgardinerna är borttagna). Efter en timme somnade jag och jag sov till tio. Skulle sedan duscha, men somnade igen och drömde om olika orsaker till varför jag skulle gå upp. Vaknade hela tiden i panik, men kom på att jag bara drömt så jag sov vidare. Tillslut gick jag upp. Kändes onödigt att slösa bort hela dagen i sängen.


Kommentarer
Postat av: peddi

Vi får hitta på något kul till kvällen, har pluggat hela dagen idag. Vill inte slösa bort hela mitt lov.

2008-10-29 @ 15:11:59
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

om du känner dig emo så är det bara att smsa mig oki.



jag hatar drömmar numera, dom är bara ångest.

2008-10-30 @ 22:18:08
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0