the cold swedish winter

igår kom Edit, Linus och Günzel hem till mig. Vi såg på tv och pratade. Slogs gjorde vi med. Mycket trevligt. Linus och Günzel drog hem och jag och Edit drog till Sean. Fick klubbor i en fin burk som han köpt i Barcelona. När vi hade varit hos han gick vi till Sebastian och färgade hans lugg mer rosa. Färgade den i onsdags natt också, men fixade mer igår natt. Byggde en koja som vi tre och Johan satt i. Var ganska kul. På natten joggade jag och Edit hem till mig. Det snöade och vi rullade i snön.

Det har snöat jättemycket här. Det är vitt ute. Kramsnö. Har bestämt färg och tapeter till mitt rum. Ska snart till Sebbe och vara där under kvällen med flera andra. Hoppas det blir roligt.



Kommentarer
Postat av: Pawo

jättesnyggt hår!

2008-10-31 @ 20:14:45
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: peddi

du är så jävla snygg. undra vad jag skulle göra alla ensamma kvällar utan dig?

2008-11-01 @ 01:51:26
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0