sunny afternoon

Helt vanlig skoldag. Koncentrerade mig inte mycket på matten, men den gick bra ändå. På håltimmen köpte jag chai latte. Så jävla gott så att det finns inte. Om ni inte smakat, gör det. Är värt som fan. Köpte även kinderägg, men chokladen blev uppäten av andra. Leksaken var rolig. Vet inte var den är nu. Lite synd.
 Blev nästan klar med kollaget på bilden. Edit och jag pratade ur oss en massa innan jag gick hem. Älskar tjejen. Blev heller inte så obehagligt efter i lördags. Det var bra. Nu tänker jag kolla igenom matten. Har prov på onsdag. Sen ska jag se på tv förutsatt att det är något bra.


Kommentarer
Postat av: peddi

jag älskar din blogg. nu ska jag komma ihåg det här datumet.



prat är bra, särskilt med dig.

2008-10-06 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0