som fjädrar

Vi var aldrig hem till Andreas och såg på illern. Det är en långhistoria som kanske blir bortglömd. Det får vi se.

Igår skulle jag träna på F&S på morgonen, så jag gick upp halv nio. När jag kommit dit säger de att det är inställt för ledaren glömt av det. Pissirriterade. Cyklade hem och sen sprang jag runt Lugnet istället. Det fick duga.
Jag och mamma cyklade ner till stan. Köpte lite kläder. Känner mig pank som fan. Har inga pengar på mobilen, har inte råd att fylla på. Mitt busskort är snart slut, har inte råd att fylla på det heller. Mitt så kallande sparande går inge vidare.

På kvällen var jag hos Sean med Edit och Ullisarna. Vi såg på Cloverfield, tror jag den hette. Den var helt okej. Sedan umgicks vi bara. En gubbe ramlade ner från hyllan. Jag fick en chock, började gråta. Vettefan, men så var det.

Idag ska jag plugga. Först matte, har prov imorn. Sedan engelska, har redovisning på tisdag. Därefter Samhäll, måste bli klar med ledaren.

På tal om ingenting slingade jag håret igår.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

varför åkte ni inte dit? åå sånt blir man så sur på!!

hon kallas brunsåsen för att jag skrev till lina att hon fiste löst xD och då så sa hon det till sebbe och simon och dom.. och då smsade sebbe till linnea och sa att han ville ha blöt frukt xD hahaha och så skrev han nått om nån sås så då sa linnea " nu kommer jag ju bli kallad brunsåsen2 och då tyckte jag att det var så kul så jag kallar henne dte xD hahahahha

2008-10-12 @ 14:18:26
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: peddi

du var fin i håret, jätte fint verkligen.



hade ändå rätt trevligt igår. gubben var läskig.

2008-10-12 @ 19:42:00
Postat av: ylva

saknar dig

2008-10-12 @ 23:22:55
URL: http://americankids.webblogg.se/
Postat av: Pawo

hur gick det med gubben?



vill se håret

2008-10-13 @ 07:22:28
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0