sixteen

Ylva fyller 16 år idag. Hon är en av mina bästa vänner och jag älskar henne.
idag fyller även Ulrika år. Jag älskar henne också.
En annan som fyller år är min pappa. Älskar honom med.

Festen igår var kul. Kom dit och såg på Lilla melodifestivalen. Var dock inte höjdare till låtar. Gillar låtar som killarna sjunger, men nu var det nästan bara tjejer med i programmet. Hoppas på nästa år.
Sedan hände det en massa grejer. Jag blev sur på SImon O, men det var jag ändå. Träffade nya människor. Hur som helst hade jag roligt. Det är det viktigaste. Sedan finns det väl egentligen en massa att berätta, men det känns ovärt.

Snart ska jag se lite på tv. Efter det ska jag sova. Kommer bli så jävla skönt. Gick upp tidigt idag och skulle åka tåg. Men tåget var inställt och ersättningsbussen kom aldrig. Jag hatar kollektivtrafik ibland. Blir så jävla irriterad. Aja. Hoppas det blir kul i skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: ylva

älskar dig för jävla mycket. tack. vi måste ses snart.



grattis till dom andra! du glömde carl norén lol

2008-10-05 @ 20:59:32
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: Pawo

varför blev du sur på simon o?



kollektivtrafiken suger, min buss som jag ska ta nu snart är är alltid 10-20 minuter sen.

2008-10-06 @ 07:07:04
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: iara

hahah. jag tänkte säga precis samma grej som ylver! grattis på brudzen

2008-10-07 @ 10:38:12
URL: http://geldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0