shut your eyes

I skolan lyssnade vi på någon från Skatteverket. Var inte särskilt intressant. Hopas det är tillåtet att döpa sitt barn till Minus. Har ju hört talas om att någon hette det, så det borde funka om några år också.

Efter skolan fikade jag med Johanna, Ullis H och Edit. Åt morotskaka och drack choklad. Grymt gott. Det var kul att träffa Johanna och Ullis iallafall. På vägen hem pratade, ni vet typ bra prat, med Johanna. Aja. Älskar dem allihopa. Saknar att gå på Västra ibland faktiskt. Det var så annorlunda där.

Nu väntar jag på mat, men eftersom ingen verkar komma hem får jag väl laga något till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Pawo

Minus är ett ganska tufft namn

2008-10-09 @ 17:16:48
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Matilda

skatteverket... blir trött bara av att höra namnet.

2008-10-09 @ 18:05:04
URL: http://centuryoffakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0