read my mind

Jens lever fortfarande. Veterinärmottagningen hade ingen tid idag och de tyckte att vi skulle typ utvänta hans död.

Sebastian fyller år idag. Ska fira honom på kvällen hos hans klasskamrat Cissi, men först ska jag och Edit och några andra hem till honom. Där ska vi få mat som han lagat (han går HR) och så ska vi äta tårta. Blir nog gott. Vi har köpt en fin liten present till honom. Gissa vad det är! hans ska även få något extra speciellt, levande i paket. Han kommer nog bli glad. H3h3. Får se om det blir kul hos Cissi sen. Ellinor är iallafall där. Sist hade jag kul, men då var jag inte ens med dem som jag skulle vara med. Så ah, får se. Ska försöka göra mitt bästa för att ha kul iallafall. Kan väl heller inte göra så mycket mer.

Moa kommer hit imorgon och det blir roligt. Har även höstlov nu. Jätteskönt. Ska vara hemma hos pappa lite och sedan umgås med vänner. Annars har jag ingen aning. Hittar väl på något kul. Nej, nu ska jag leta fram presentpapper och snöre.

Kommentarer
Postat av: Pawo

men gud vad hemskt. hoppas verkligen att han inte lider. veterinärer suger, blir arg.



blev det bättre sen på festen?

2008-10-25 @ 23:36:30
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0