middleclass

Vaknade med feber, men beslöt mig för att gå till skolan ändå. Klarade mig bra där. Det värsta var väl att jag hostade upp slem då och då, annars fungerade det fint. Hostan är typ nästan borta. Det enda som stör mig är att jag inte kan träna. Känner mig som ett fetto när jag bara sitter här och tjockar mig. Usch.

I skolan blev jag nedbrottad av Günzel. Han målade på mig. Det var nästan lite småläskigt, men kan erkänna att jag faktiskt skrattade.  Ska minsann ge igen snart iallafall. Jag har planer. Det har jag. (Just nu skrattar jag lite elakt för mig själv, lol).

Hur som helst har jag fått tag på några låtar från Hello Saferides nya skiva. Bara 4 styck, varav en jag hört innan. Gillar låtarna.

Kommentarer
Postat av: peddi

vad har du för plan, jag vill också hämnas för allt skit dom gjort!

2008-10-01 @ 22:30:20
Postat av: Alina

Godkväll! Fin blogg:)

2008-10-01 @ 22:36:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Pawo

günzel låter som en rolig figur lulz



längtar redan till p&l

2008-10-02 @ 18:25:41
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0