lista

SENASTE:
1. Person du chattade på msn med? Edit antar jag.
2. Person du pratade med i telefon? Mamma
3. Gång du var ute? Var utomhus för 1 ½ timme sedan
4. Låt du lyssnade på? Sunny afternoon - The Kinks
5. Sida du var inne på? Någons blogg
6. Film du såg på? Bert
7. Plagg du köpte? Röd halsduk
8. Bok du läste? Bridget Jones dagbok
9. Gång du var sjuk? Förra veckan
10. Fotot du tog? På vårat schackspel som fortsätter imorn


SENASTE
11. Tjej du kramade? Ellinor tror jag
12. Pojke du kramade? Linne
13. Gång du sa att du älskade någon? För någon dag sedan
14. Kyssen? Typ två veckor sen
15. Kärlekslåten du lyssnat på? Your arms around me - Jens Lekman
16. Gången du höll någons hand? Vet inte
17. Hjärtat du skrev? Vet inte
18. Gången du tog ego-pics? När jag hade en kamera
19. Gången du hånglade med någon? Typ två veckor sen
20. Gången någon sagt kram till dig? Inte längesen

Kan dessutom passa på att reklama till Edits nya blogg. Hoppas det blir något av den.



Kommentarer
Postat av: peddi

Vi vinner schacket imorgon! Jag är sugen på en lista, ska hitta någon rolig.





JENS!

2008-10-15 @ 21:33:18
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0