jag har ingen ålder

Har inte gjort någonting alls idag. vaknade tidigt, men var jättetrött då så jag somnade om. Drömde att jag var påväg till Arvikafestivalen. Det var en fin dröm. Vaknade sedan och kom på att det var dags att stiga upp, vilket jag då gjorde.
Ska hem till pappa om någon timme hade jag tänkt. Ska väl äta först och dra ihop lite saker som jag ska ha med dit. Åker tillbaka hit, till Falun, redan imorgon. Dödade nyss en spindel.

En suddig bild på Håkan, som jag själv tagit. Har tänkt att bloggen blir lite finare med bilder och sånt. Vore dock en ännu bättre grej ifall jag tog bra bilder, men nu går det tyvärr inte. Så det här får bli bra till en början.

Under lovet ska jag:
- Renovera mitt rum
- Plugga
- Filmkväll
- Hem till pappa
- Klippa håret
- Vänner
Det är väl det som är högst prioriterat. Har inte lust att göra om mitt rum. Det kommer ta en sån lång tid och så måste jag umgås med min familj och det orkar jag verkligen inte. De går mig på nerverna. Åtminstone mamma. Aja, skitsamma. Jag vill inte göra mitt liv offentligt. Inte helt och hållet.
Nu ska jag laga mat och sedan ringa pappa.


Kommentarer
Postat av: Pawo

Dumt att döda en spindel. Men håkanbilden är fin & du tar visst fina bilder.



Vad ska du göra med håret?

2008-10-29 @ 13:10:46
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0