imagine

Skolan var av någon anledning väldigt bra idag. Den började med att jag kom till skolan halv nio och skulle ha matteprov. Matteprovet skulle dock börja 40 minuter senare, så jag blev sur, men då pluggade jag istället. Gjorde sedan provet och det verkade gå ganska bra. Får se vad resultatet blir sen. Efter det var det typ lunch och sen historia. På håltimmen spelade vi kort och jag lärde mig hur man spelar Bluffstopp igen. Ganska underhllande, tro det eller ej.
På bilden var jag och Edit sociala och försökte bekanta oss med NTIarna. Det gick väl sådär, men ändå inte dåligt. Det gick fan bra.

När jag kom hem somnade jag vid tv'n. Låg där i 2 timmar. gick upp och åt mat. Nu sitter jag här i pyjamasbyxor och är trött men ändå pigg. Ska plugga engelska för har redovisning imorn. Kan ingenting och kommer inte lära mig något tills imorn så det känns ganska meningslöst. Men studera, det behövs. Lol.

Ska äta pizza med några från skolan imorgon. Det blir festiligt hoppas jag. Har studiedag på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar på frågan du fråga om vem han va:P han heter kim ;)

bluffstop jag jätte kul ;P du lyckades bra att droppa korten xD hahaha:P

hoppas det blir kul i morgon :D:D

2008-10-13 @ 19:55:13
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: ylva

kan inte du börja säga bamba istället för lunch?

2008-10-14 @ 22:38:21
URL: http://americankids.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0