hear the drums echoing tonight

Var in till Ludvika centrym idag. Träffade Lisa som jag inte träffat på över ett halvår. Vi fikade på Engeln. Fika för under 50 kr, fett längesen jag fikade så billigt. Gott var det också. Vi trallade runt i Ludvika sent. Pratade en massa. Var jättekul att träffa henne, och jag hoppas det inte dröjer lika lång tid tills vi ses igen. Det vore tråkigt.

När jag kom till Falun mötte jag Edit och vi gick och hyrde två filmer; Säg att du älskar mig och Sex and the city-filmen. Sedan gick vi upp till Ica Maxi och köpte en massa godis och efter det traskade vi hem till mig. Ullisarna kom och vi såg på filmerna, som var bra. (Älska satc!) Vi åt upp allt godis och vi åt även popcorn. Nu har alla gått hem.

Jag sitter ensam på mitt rum som är hur stökigt som helst. Alla möbler står i mitten av rummet för mamma har börjat slipa och måla lite. Känns jättedrygt och jag ska sova i Daniels rum inatt. Ska försöka städa ur hyller och sånt imorgon. Mamma sa att jag kunde få nya möbler, eller något sånt. Det låter bra iallafall. Nu ska jag ta med mig Bridget Jones dagbok och gå upp och läsa den.


Kommentarer
Postat av: Pawo

Sex and the city filmen är sjukt bra!

Ditt liv är mysigt haha.

2008-10-29 @ 13:12:43
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0